Gość
|
Wysłany:
Śro 12:44, 27 Cze 2012 |
|
CZARNOROGI NISORN
Poprostu tank bierze go na siebie, a reszta drużyny atakuje. Kiedy tylko go zaatakujecie urochomi on barieri w obu wejściach pomieszczenia, dlatego ważne aby przed walką upewnić się, że cała drużyna znajduje się w środku pomieszczenia.
* * *
CZARNOROGI DORGLAS
Nie powinien być ciężki do pokonania, ale czasami w trakcie trwania walki przeniesie się na środek pomieszczenia, gdzie rzuca zaklęcie, które uderza w członków. Aby go uniknąć trzeba się "schować" za filarami, a czar nas nie uderzy. Boss przywołuje również dodatkowe potwory, które są bardzo słabe. Na środku pomieszczenia pojawia się przy 75%, 50% i 25%. Dodatkowe potowry muszą zostać zabite zanim odbiorą członkom drużyny manę.
* * *
CZARNOROGI BARETH i AFALEN
Dwa bossy do zabicia w tym samym czasie. To prawie wszystko, co można o nich powiedzieć. Nie posiadają specjalnych umiejętności, poza AoE i raczej szybko umierają.
* * *
HAFIZ CZARNOROGI
Tank atakuje i reszta drużyny również. Przy 75%, 50% i 25% przywołuje dodatkowe potwory (za każdym razem pojawia się ich więcej), które powinny zostać zabite AoE zanim pojawi się ich dosyć sporo.
* * *
POTWORY
Na tej instancji bossy nie sprawiają problemu, ale potworki tak. Duże grupy, które mają specjalne umiejętności. Uważajcie, żeby nie wchodzić w zbyt duże grupy.
* * *
CZARNOROGI ŁOTR CIENIA
Przywołuje ducha, które redukuje twoje uderzenia bardzo szybko. Duchy nie mogą zostać zabite, więc ważne jest aby łotr zginął szybciej.
* * *
UCISZACZ CZARNOROGICH
Przywołuje duże fioletowe okręgi na ziemi, które wyciszają wszystkich, którzy się w nich znajdą. Trzeba z nich wybiegać.
* * *
CZARNOROGI SŁUGA TERRORU
Rzuca w członków Strachem. Irytujący, ale nie śmiertelny.
* * *
TOPORNIK CZARNOROGICH
Zadają wysokie obrażenia. Pozostałe elitarne potwory nie mają żadnych umiejętności wartych uwagi. Wystarczy je zabić.
 |
|
|