Forum www.arcanis.fora.pl Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum www.arcanis.fora.pl Strona Główna » Porady i zasady / Instancje - Taktyki
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 23:42, 26 Cze 2012

Potwory nie powinny być problemem. Jedna rada - nie rzucać się na ich grupy, a będzie dobrze.

* * *
KRÓL KRETÓW
Nic szczególnego nie można o nim powiedzieć, wystarczy z nim walczyć. Czasami przywołuje dodatkowe potwory.



* * *
CRASSET WŁOCHATA STOPA
Ten boss posiada dwie umiejętności. Jedną z nich jest losowe zamrażanie członków drużyny oraz rzuca Potrójne Cięcie, które uderza w tanka. Jeśli jakiś członek drużyny zostanie zamrożony, inny gracz powinien podbiec do pieca i wejść w ogień. Następnie musi wrócić do zamrożonego gracza i chodzić w jego pobliżu. Robi się tak za każdym razem.
Jak tylko boss rozpocznie rzucanie Potrójnego Cięcia tank powinien oddalić się od niego, ponieważ ta umiejętność jest dla niego śmiertelna. Boss powinien być bity przez drużynę na szczycie małych schodków. Nikt nie powinien stać za schodami, inaczej uderzy go 50 000 AoE.



SKUTY LODEM STRAŻNIK
Ten boss również posiada dwie zdolności. Runiczy Szok, który uderza członków drużyny 80 000 AoE. Jeśli tylko zaatakujecie boss pojawi się okrąg. Te okręgi nakładają na 12 sekundowe zaklęcie, jeśli w nich stoisz. Bardzo ważne jest, aby je zachować inaczej zginiecie od AoE. Jeśli pojawi się na tobie Runiczny Szok - nie może on zostać zdjęty, ale rozsądniej jest nie stać blisko bossa. Jeśli zacznie rzucać AoE, wstanie ponownie i przywoła naprawiające postacie. Zabij je jak najszybciej, jeśli to możliwe. Jeśli umrzesz od jego AoE, przedmioty nie popsują się, a ty nie otrzymasz długu.



* * *
MULA GWÓŹDŹ
Nie podchodźcie do platformy, póki nie zabijecie wszystkich potworów w jej pobliżu. Jeśli to zrobicie stańcie na niej. Jeden po drugim zaczną się pojawiać generałowie. Zabij je. Następnie pojawi się prawdziwy boss i dwóch generałów. Jest leczący Generał i inny Generał. Niech off-tank zaatakuje je oboje i na sam początek zabije leczącego Generała. Główny tank powinien się znajdować w bezpiecznej odległości od grupy z bossem. Boss zadaje wysokie obrażenia i przywołuje wicher, który działa podobnie, jak Potrójne Cięcia - zabija jednym uderzeniem.



* * *
PANGKOR
Zabij Strażników Ziemi po jednej stronie na początek. Tank aggruje, reszta drużyny stoi tak daleko, jak to możliwe (nie zapominając o tym, żeby być w zasięgu leczenia, rzucania czarów i innych). Boss rzuca trwałe AoE i cały czas przywołuje dodatkowe potwory. Również zadaje 6 000 obrażeń tankowi od czasu do czasu. Problemem jest, że boss rzuca czar, który zwiększa czas rzucania zaklęcia i ataku oraz unieruchamia graczy. Każde z zaklęć zwiększa się co jakiś czas o 2%. Nie można go zdjąć, odczarować. Zasadniczo jedyne co można zrobić to wyjść z bitwy, żeby go zdjąć. Jeśli w drużynie znajduje się dwóch kapłanów, można to robić dosyć często. Dla magów nie jest to zbyt potrzebne, ponieważ nie zawsze są niezbędni w bitwie, więc mogą odejść i znieść zaklęcie. Jeśli chodzi o tanka - na końcu bitwy staje się kawałkiem mięsa, który atakuje i nie zadaje obrażeń. Boss przywołuje dodatkowe potwory cały czas, jeśli tylko zabijesz grupę pojawia się kolejna fala i tak w kółko. Więc całą walkę ktoś powinien zabijać pojawiające się potwory. Dla magów nie radzę używać Wyładowania czy Błyskawicy, ponieważ potwory mają 30 000 PŻ i nie łatwo je zabić, więc jeśli mag nabije aggro, będzie miał problemy biorąc na siebie 5 potworków. Najlepszym sposobem jest zabijanie ich pojedynczo - jeden po drugim.



* * *
THYNOS
Jest to po jednym ciężka walka, ponieważ musisz trzeba nadzorować więcej niż jedną rzecz w tym samym czasie.
1. Wszyscy powinni zająć pozycję w pół-okręgu za bossem i po jego bokach. Da nam to dużą przestrzeń aby uniknąć AoE.
2. Nie wychodź z basenu lawy - grozi to śmiercią.
3. Boss może zamienić jednego członka drużyny w ''kurczaka''. Efekt trwa około 4-6 sekund. Po wszystkim w miejscu, w którym stoisz pojawia się kurczak. Jeśli będziesz znajdować się w jego pobliżu zostaniesz uderzony 1 200 przez jakiś czas. Jeśli zostaniesz zamieniony w kurczaka musisz oddalić się od drużyny. Kiedy zaklęcie się skończy trzeba szybko wrócić na swoją pozycję, aby uniknąć uderzenia od kurczaka, który się pojawi. Ważne jest aby nie zapominać o tym. Miej oko na zaklęcie z kurczakiem. Oddal się kiedy je otrzymasz i wróć, kiedy się skończy.
4. Boss rzuca na członków drużyny 2 sekundowy Strach. W skutek tego możesz znaleźć się poza basenem lawy, albo w zasięgu kurczaka. Wróć szybko, jeśli tylko to możliwe na swoją pozycję i rób, co do ciebie należy.
5. Można uniknąć obrażeń AoE, stojąc za bossem albo po jego bokach. Tylko tank otrzyma obrażenia, dlatego mile widziana jest Mikstura Bohatera i jedzenie do tej walki.
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin