Gość
|
Wysłany:
Pią 17:22, 22 Cze 2012 |
|
OKANDER MALLEN "SZALONY"
Taktycznie jest to łatwy boss do pokonania, ale ma naprawdę mocne uderzenie i zadaje ogromne obrażenia AoE. Tank powinien mieć minimalnie 30 000 PŻ bez żadnych dodatkowych zaklęć. Tank zawsze powinien zwrócić bossa tyłem do reszty drużyny, ponieważ czołowe obrażenia są najmocniejsze. Od czasu do czasu boss znika z pola walki i pojawia się czarna dziura, która wskazuje miejsce, w którym ponownie się pojawi - trzeba uniakć tego miejsca, ponieważ jedno uderzenie kończy się śmiercią.
* * *
EKSPERYMENT NR 81
Są tylko dwie rzeczy, w których musisz zachować ostrożność. Boss rzuca zaklęcie Strachu na osobę z najwyższym aggro, ten Strach musi zostać zniesiony przez kapłana, inaczej nigdy się nie skończy. Drugą rzeczą, jest to, że boss wzywa trzy kopie siebie. Jeśli nie zabijesz jednego z nich szybko, prawdziwy boss zregeneruje jego Punkty Życia.
* * *
EKSPERYMENT NR 203
Jeden z najłatwiejszych bossów na tej instancji. Rzuca różne ataki AoE, które mogą unieruchamiać albo "zjeść" twoją manę. Jeśli będziesz stał zbyt długo w promieniu jego AoE w twoim plecaku pojawi się kamień (zależnie od ataku jaki posiadasz). Ale konkretna taktyka nie jest potrzebna.
* * *
PROTOTYP NR 114
Jedną rzeczą, którą trzeba być świadomym - boss czasami rzuca AoE, które zabiera 90% życia każdego członka drużyny, dlatego kapłan musi być przygotowany na szybkie uleczenie tanka.
Są również dwa rodzaje pojawiającej się mgły na polu bitwy. Jedna z nich wzmocni twój atak, ale zmniejszy twoją ochronę, a druga zwiększy twoją obronę, ale zmniejszy atak oczywiście. Zyskasz 150 do ataku, ale stracisz 150 do obrony z każdym czarem (lub na odwrót), więc te zaklęcia są również bezużyteczne.
* * *
MAXIM EREKAT III
Jedyny ciężki boss na tej instancji. Ma bardzo mocne uderzenie (osobne cele i ogromne obrażenia od AoE). Są dwie rzeczy, które musisz wiedzieć. W pewnym miejscu pojawi się wielka tarcza na polu bitwy i wszyscy członkowie drużyny muszą się schować za nią.
Zaraz po tym boss unieruchomi jednego członka (jego imię pojawi się na ekranie) i rozpocznie rzucanie 3-4 sekundowego zaklęcia wymierzone w tego człona. Aby go ochronić, jedna osoba musi kliknąć na tarczę i stanąć pomiędzy unieruchomionym graczem, a bossem. Możesz również próbować unieruchomić bossa, aby przerwać rzucanie zaklęcia. Po tym wszystkim, boss wzniesie się do góry i stanie się odporny, ale również rzuci ciemną mgłę na ziemię, która będzie zabierać 5 000 Punktów Życia. Wszyscy muszą unikać tej mgły. Najlepszym rozwiązaniem jest stać w jednym miejscu i poruszać się w grupie. |
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 20:30, 22 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|