Autor |
Wiadomość |
Carith
Administrator
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 140 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:02, 25 Cze 2012 |
|
Zachęcam do wrzucania swoich makr i dzielenia się nimi z członkami gildii :)
Podstawowe makra do zastosowania w grze:
Odpałki:
/cast Rozwścieczenie
/wait 1
/use Wyjątkowa Kanapka z Kawiorem Przyrządzona przez Pomoc Domową
/wait 1
/use Bitewna Siła
/wait 1
/cast Berserk
/wait 1
/use Silny Stymulant
/wait 1
/use Eliksir Wymierania
Jest to podstawowe makro na odpałkę dla wojownika lub postaci fizycznej z subką wojownika. Polecenia /cast używamy do skilli a /use do potek/jedzenia. /wait oznacza przerwę jednosekundową (ze względu na global cooldown nie zalecam zmniejszania tego czasu do ułamków sekundy, ponieważ wystarczy malutki lag i coś nie zaskoczy).
Ataki:
/run if GetActionUsable(10) then UseAction(10); elseif GetActionUsable(9) then UseAction(9); elseif GetActionUsable(8) then UseAction(8); elseif GetActionUsable(7) then UseAction(7); elseif GetActionUsable(6) then UseAction(6); else UseAction(6); end
/run oznacza początek makra zaawansowanego. W tym wypadku jest to makro warunkowe, które sprawdza czy dany skill jest aktywny (if GetActionUsable) a następnie go używa jeśli można (then UseAction). Polecenie 'elseif' oznacza w skrócie, że jeśli poprzedni skill nie był aktywny to sprawdza czy można użyć kolejnego. Numerki w nawiasach oznaczają slot na pasku akcji, w którym dany skill się znajduje.
W skrócie: jeśli jest aktywny skill 10, użyj skilla 10; jeśli skill 10 jest nieaktywny, sprawdź czy skill 9 jest aktywny, jeśli tak to użyj skilla 9, itd.
Uzycie Skilla z Tytułu:
/script if(GetCurrentTitle()) then SetTitleRequest(530467) end
/wait 0.5
/cast Ćwiczenie Ognia
/script if(GetCurrentTitle()==530467) then SetTitleRequest(530724) end
Makro to w kolejności: niezależnie od posiadanego tytułu zmienia go na Marszałek Polowy Sekcji Straży Przedniej. Następnie czeka pół sekundy i rzuca skill Ćwiczenie Ognia. Na koniec jeśli masz tytuł Marszałek... to zmienia go na Pomocnika Bajarzy.
Makro można dowolnie dostosowywać do posiadanych skilli i tytułów. Ważny jest numer tytułu, który można sprawdzić w bazie danych runesdatabase. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Carith dnia Pon 15:08, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
 |
|
 |
Eneldo
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 4 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:47, 05 Lip 2012 |
|
/run ChatFrame1:AddMessage(GetCurrentTitle())
jak się nie chce szukać w bazie danych to jest script na sprawdzenie ID tytułu
/run SummonPet(1);
każdy chyba ma, ale wrzucę jak coś przywołuje peta z slotu 1
Enyoj ) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Xados
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 3 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:27, 14 Lip 2012 |
|
Jeszcze nie testowałem, ale kolega mi podrzucił makro na zaznaczenie targetu - tylko graczy. Przydatne na wojny, gdy zaznacza na target zwierzaki.
/run for i=1,10 do TargetNearestEnemy(IsShiftKeyDown()) if UnitIsPlayer("target") then break end end
/run if not UnitIsPlayer("target") then TargetUnit("") end |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
Xafi
Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 20:00, 20 Lip 2012 |
|
Użycie przedmiotu za honor i użycie skilla(przedmiot musi być na pasku akcji)
/use Rękawice Skrytobójcy
/wait 0.5
/script UseAction(16);
/wait 0.5
/use Karwasze Lekani
Main Bar: 1-20
Upper Bar: 21-40
Right Bar: 41-60
Left Bar: 61-80 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
 |
|